ΕΝΑ ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΗ

Δεν απέχει πολλά οδικά χιλιόμετρα  η πολιτιστική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα του 2019 από τις πόλεις της κεντρικής και βόρειας Ελλάδας.
  Φθάσαμε μεσημέρι στην πόλη και μετά από λίγη ξεκούραση, κάναμε την πρώτη μας βόλτα στον εμπορικό πεζόδρομο Kyan Alexander I, έναν από τους μεγαλύτερους σε μήκος της Ευρώπης.
  Περίτεχνα φωταγωγημενα κτίρια, όμορφα καταστήματα και κάμποση βροχή... Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές. Τα κτίρια της πόλης έχουν αρχαίες ελληνικές, βυζαντινές και ρωμαϊκες επιρροές.

Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί, αποφασισμένοι να δούμε όσο πιο πολλά μπορούμε.
  Αφού περπατήσαμε για λίγο στον άδειο εμπορικό πεζόδρομο,

κάναμε την πρώτη μας στάση στην γραφική συνοικία Kapana. Πολλά μπαρ, καφέ, εστιατόρια και καταστήματα με σουβενίρ και άλλες δημιουργίες, τα πιο πολλά κλειστά λόγω της ώρας.
  Το βράδυ συνήθως γίνεται χαμός!
  Αλλά και το πρωί με την ησυχία, το λίγο κρύο και τον λαμπρό ήλιο, η βόλτα ήταν πολύ ευχάριστη.

Συνεχίσαμε για την παλιά πόλη, με τα κτίρια του 19ου αιώνα, βουλγαρικής αρχιτεκτονικής.
  Είδαμε το Εθνογραφικό Μουσείο (στεγάζεται στην κατοικία ιδιοκτησίας του Έλληνα καπνέμπορου Αργυρού Κουγιουμτζιόγλου), την οικία Balabanov, το αρχαίο Ρωμαϊκό Θέατρο, την οικία του Λαμαρτίνου και την οικία Hindliyan, την ορθόδοξη εκκλησία Αγ. Κωνσταντίνου και Ελένης.

Αρχίσαμε να κατεβαίνουμε προς το κέντρο και κατευθυνθήκαμε προς τον όμορφο κήπο του Τσάρου Συμεών και τα συντριβάνια που τραγουδάνε, τα οποία όμως δεν λειτουργούσαν!
  Ξανά βόλτα στον πεζόδρομο, που είχε γεμίσει από πάγκους που πουλούσαν τα γνωστά και σε μας βραχιολάκια του Μάρτη, αλλά και άλλα πολλά διακοσμητικά. Είδαμε και ένα Μαρτόδεντρο!

Σταματήσαμε στο Αρχαίο Στάδιο στην πλατεία Dzhumaya, όπου και το ομώνυμο τζαμί, είδαμε το άγαλμα του κουτσομπόλη Milyo και υποκύψαμε στον πειρασμό για λίγα ψώνια, κυρίως τα γνωστά τοπικά φυτικά καλλυντικά.

Το βράδυ είχαμε την τύχη να δούμε το μιούζικαλ "Εβίτα" στην κρατική Όπερα της πόλης.
  Μην το παραλείψετε, όταν επισκεφθείτε την Φιλιππούπολη. Οι παραστάσεις είναι εξαιρετικές και το εισιτήριο μόλις 8 ευρώ!

Κλείσαμε την ημέρα μας στο μπαρ του αριστοκρατικού ξενοδοχείου Trimontium, υπό το brand πλέον της πολυεθνικής Ramada.

Tips: Δοκιμάστε κρεατικά με την συνοδεία της τοπικής μπύρας Kamenitza.
  Πιείτε το ποτό σας στην Kapana και αν είστε φανατικοί του είδους (εμείς πάλι καθόλου..), επισκεφθείτε και κάποιο από τα αρκετά καζίνο της πόλης.

Πρόταση για διαμονή : Grand Hotel Plodviv, 5*.
 (Απολαύσαμε δύο διανυκτερεύσεις  και ημιδιατροφή σε πολύ λογική τιμή.)